یزد:سرپرستی یزدفر دا:  اين جلسه ابتدا با دعوت "خبرنگاران" ازسوي فرمانداري طبس همراه بود، اما قبل از برگزاري توسط شبكه بهداشت ودرمان شهرستان طبس  و طي تماس تلفني، حضور اصحاب رسانه در نشست كارگروه سلامت ممنوع شد؛ حال آیا اعتقادبه  این که دانستن حق مردم است تنها در اخباری که روابط عمومیون محترم به خورد مخاطبان می دهند معنی می یابد و یا اینکه شبکه بهداشت و درمان طبس تافته ای جدا بافته از مجموعه دولت است که خود را مجاز می داند که خبرنگاران را نا محرم بداند و البته با این اعتقاد قطعا منتظر اخبار جدید از طبس در حیطه بهداشت و درمان باشید و بدینوسیله از دکتر میر محمدی ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد  درخواست داریم تا ضمن بررسی موضوع  سیاست های کلی دانشگاه علوم پزشکی استان در برخورد با رسانه ها را اطلاع رسانی تا زیر مجموعه های این دانشگاه با قانون گذاری در شهرستانها باعث بی انگیزه شدن رسانه ها در پوشش اخبار سلامت در شهرستانها نشوند .

و البته آیا با اینگونه اطلاع رسانی ها می توانیم ادعا کنیم که ما در جهت اطلاع رسانی حرکت می کنیم !!!!!

طبس-سید ابوالفضل حقانی - سرپرستي يزدفردا:جلسه كارگروه سلامت و امنيت غذايي شهرستان طبس تشكيل شد.


به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان طبس، جلسه اين كارگروه به رياست فرماندار طبس در محل سالن همايش شهيد رجايي فرمانداري، برگزار شد.

در اين جلسه كه مدعويني از ادارات!!!! ذيربط حضور داشتند ، گزارشي از اقدامات صورت گرفته در ارتباط با سند جامع سلامت شهرستان طبس ارائه شد؟؟؟؟؟؟(گزارشات چه بود و چه اقدامی صورت گرفته است ؟)


طرح مباحث آموزشي ، بررسي مشكلات مربوط به امداد و نجات جاده اي و نيز فقدان سردخانه نگهداري اموات از موارد دستور كار اين جلسه بود.

همچنين در اين جلسه وضعيت اجراي مصوبات نشست قبل اعضاي كارگروه بررسي و در خصوص مسائل مطرحه تصميم گيري شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟(چه تصمیماتی و چه گزارشی قطعا به مرم اتباطی ندارد )


 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا